Månad: februari 2018

Recovery shake

Efter ett hårt och/eller långt pass så kan det behövas påfyllning av kolhydrater och protein. Vanligast är då att skopa upp något pulver man köpt, hälla ner skopan i sin valfria vätska och skaka. Men om man inte vill ha något pulver… Läs mer

CYKLING GENOM SVERIGE

HEJ ALLA GLADA MÄNNISKOR!! Va kul att ni är nyfikna på detta projekt och jag kan säga, som jag sagt 70 gånger i videon, att det kommer bli SÅ HIMLA KUL!! Jag kände en stund efter min tripp till kebnekaise (cykling 153… Läs mer

Nutella – men bättre

Ni vet när man vaknar upp och bara känner att man är såååååå sugen på något? Tänk er då hur suget är om det startade kvällen innan men då var det sovdax och det fanns inget att göra.. Så när jag vaknade… Läs mer

Nyttigare Pannkakor

Här kommer ett sjukt bra recept på pannkakor som inte bara var goda utan även nyttigare än de klassiska pannkakorna! Ingredienser:Havregyn 0,5 dlÄgg 2 stFiberhusk 1 mskMandelmjöl 2 mskMandeldryck (gärna berikad) 2 dl 1 person:Mixa havren så det blir som mjöl, sen… Läs mer

Tankebanor i förändring

Något jag vart fascinerad över länge är hur vi som människor och våra tankebanor kan ändras så mycket, ibland på väldigt kort tid! Det är klart att vi utvecklas hela tiden och får mer erfarenhet som påverkar hur vi tänker och tycker,… Läs mer