Publicerad LĂ€mna en kommentar

CHALLENGE NR 2

HEJ alla lĂ€sare och deltagare av min ”blogg challenge” 😃
Video nr 2 kommer upp nedan och dĂ€r Ă€r jag mer ”med” och kör. UpplĂ€gget Ă€r som sĂ„ att du kör alla övningar i videon pĂ„ rad, andas lite sen kör dom IGEN!
SĂ„ videon x2, schysst va? 😃

KĂ€nner ni er extra hurtiga sĂ„ kör videon x3, ingen blir gladare Ă€n jag 🙄 Möjligen dina endorfiner dĂ„ som skjuter upp lite extra nĂ€r du fĂ„r ta i mer đŸ€— Detta Ă€r en fullbody oxĂ„ och som nĂ€mnt i förra sĂ„ Ă€r jag för morgontrĂ€ning, men du fĂ„r göra den precis nĂ€r du kĂ€nner att möjligheten finns 😊

Ett inlĂ€gg dĂ€r jag förklarar just varför jag Ă€r sĂ„ frĂ€lst i morgontrĂ€ning samt vad studier sĂ€ger kommer i ett inlĂ€gg lĂ€ngre fram. Stay tuned 🙄

Kika pĂ„ videon ⬇⬇⬇

Dagens nyttighet:
Visste du att broccoli Ă€r en riktig supermat? Den innehĂ„ller sk. glukosinolater som tros ha en hĂ€mande effekt pĂ„ cancer. Den boostar upp ditt immunförsvar, bra för hjĂ€rt-kĂ€rlsystemet, benbildningen, ögonen och minskar risken för fosterskador. Vad som gör ”the magic” med broccolin Ă€r att den innehĂ„ller c-, k- och a vitamin, karotenoider, folat, kalcium, fibrer och svavelhaltiga fytokemikalier.

Kort förklarat, du fÄr i din massvis med nyttigheter trotts dess lÄga kcal innehÄll.
SÄ vad tror ni min uppmaning Àr? Jag vill att MINST 1 mÄl ska innehÄlla broccoli. Om ni tvÀr tvÀr ogillar broccoli sÄ kan jag strÀcka mig till spenat.

Ha det bÀst och LYCKA TILL!!
PUSS

Kommentera